Czy warto zamawiać kubki z logo firmy? Zalety gadżetów reklamowych

0
116

Skuteczna reklama to dziś podstawa udanego marketingu. Pozwala nie tylko zwiększyć rozpoznawalność marki, ale również buduje pozytywny wizerunek firmy. Odpowiednia strategia marketingowa znacząco wpływa na pozyskanie potencjalnego klienta, zwiększając przy tym zyski przedsiębiorstwa. Jedną ze skuteczniejszych technik jest wykorzystanie gadżetów reklamowych, które od lat cieszą się dużą popularnością.

Gadżet reklamowy, czyli…?

To nic innego jak drobny przedmiot, który ma za zadanie rozpowszechnić markę i wpływa na jej utrwalenie w świadomości społeczeństwa. Kształtuje wizerunek firmy i wzmacnia pozytywne wrażenia. Z racji, iż gadżet reklamowy przeznaczony jest do darmowej dystrybucji, są to zazwyczaj niewielkie i drobne upominki, które używane są w ciągu dnia. To właśnie ich powszechne i częste stosowanie wpływa na utrwalenie marki w świadomości użytkownika. Logo, znak firmowy, grafika, napis umieszczony na gadżecie to doskonały sposób na promocję marki i zapisanie się obrazu w świadomości użytkownika.

Zalety gadżetów reklamowych

Dystrybucja gadżetów reklamowych ma za zadanie przynieść konkretne i wymierne korzyści. Oprócz pozyskania potencjalnego klienta, istotne jest również zwiększenie popularności firmy. Oto najważniejsze zalety gadżetów reklamowych

1. Tania i skuteczna reklama
Mimo rozwoju technologii i mediów to właśnie gadżety reklamowe cieszą się od lat olbrzymim i niesłabnącym zainteresowaniem. Ich największą zaletą jest przede wszystkim przystępna cena. Obok reklamy w Internecie to najskuteczniejsza forma promocji.

2. Gadżet jako pretekst do nawiązania kontaktu
Wręczenie drobnego upominku to doskonała okazja, by nawiązać rozmowę i skrócić dystans pomiędzy firmą a klientem. Lubimy dostawać upominki, dlatego tak chętnie otwieramy się na rozmowę i bliższy kontakt z obdarowującym.

3. Upominek poprawia samopoczucie
Wręczając mały drobiazg potencjalnemu klientowi poprawiamy jego samopoczucie i budujemy w nim poczucie wyjątkowości. To dodatkowo wpływa na pozytywny wizerunek firmy, a odbiorca kojarzy firmę z pozytywnymi odczuciami.

4. Klient jako reklama firmy
Obdarowany klient staje się niejako dalszym nośnikiem reklamy. Używając przedmiotu na co dzień niesie konkretny przekaz dalej, zwiększając rozpoznawalność marki. Posługując się gadżetem, w sposób nieświadomy sam staje się reklamą i promocją firmy.

5. Motywacja dla pracowników
Gadżet reklamowy można wręczyć nie tylko potencjalnemu klientowi, ale również pracownikom. Dzięki temu zwiększa się ich motywacja do pracy i wywiązuje się silniejsza więź z pracodawcą. Firma zyskuje pozytywny odbiór, a to oczywiście realne i wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa.

6. Wypromowanie nowej usługi
Gadżet reklamowy to również doskonały sposób, by poinformować obecnych i potencjalnych klientów o nowych produktach, usługach. Ciekawy i przydatny drobiazg z pewnością wzbudzi zainteresowanie i wpłynie na zwiększenie sprzedaży.

Cechy skutecznego gadżetu reklamowego

Gadżet reklamowy powinien jednak posiadać określone cechy, by nie okazał się produktem, który pogrąży markę. Należy bowiem wskazać, że wręczenie drobiazgu kiepskiej jakości może przynieść odwrotny skutek. Lubimy co prawda dostawać upominki, ale muszą to być produkty dobrej jakości. Dlatego o skuteczności gadżetu reklamowego decyduje kilka istotnych czynników. Tutaj zdecydowanie na czoło wysuwa się jego użyteczność i trwałość. Nie mniej istotny jest atrakcyjny wygląd i forma nadruku.

1. Użyteczność
Produkt praktyczny to zdecydowanie najlepszy gadżet reklamowy. Dzięki temu reklama oddziałuje na odbiorcę przez długi czas, utrwalając się w pamięci użytkownika. Dlatego wśród gadżetów reklamowych to długopisy, koszulki, a w szczególności kubki cieszą się dużą popularnością.

2. Trwałość
Produkt powinien być również żywotny. Trwałość gadżetu wpływa na jego częstotliwość stosowania. Produkty kiepskiej jakości, które szybko się psują znikają ze świadomości użytkownika, dodatkowo zyskując miano „bezużytecznego bubla”. Dlatego inwestycja w gadżety reklamowe powinna być poprzedzona odpowiednim wywiadem i testowaniem danego gadżetu.

3. Atrakcyjny wygląd
Produkt musi być również przyjemny dla oka. Atrakcyjny wizualnie przyciąga uwagę i wpływa na częstotliwość jego stosowania. Ponadto posiadacz takiego gadżetu reklamowego czuje satysfakcję z jego użytkowania i częściej sięga po dany przedmiot.

4. Nadruk
Oprócz jakości samego gadżetu istotny jest również przekaz, który niesie ze sobą przedmiot. Dlatego wszelkie nadruki muszą być czytelne, estetyczne i dobrze widoczne. Najczęściej na tego typu produktach umieszcza się logo firmy, które zapada w pamięci użytkowników jako wyraźny symbol, grafika.

Kubki z logo firmy – skuteczna promocja i reklama

Od lat największym zainteresowaniem wśród gadżetów reklamowych cieszą się kubki. To powszechnie stosowany i praktyczny przedmiot, który stanowi doskonały nośnik reklamy. Jest trwały, przydatny i sprawdzi się w każdej sytuacji. To doskonały upominek dla pracownika i potencjalnego klienta. Kubki firmowe to również doskonała okazja, by zwiększyć rozpoznawalność marki podczas wszelkich eventów, targów, konferencji.
Kubek firmowy z nadrukiem to doskonały gadżet reklamowy, który nie tylko daje szerokie możliwości nadruku, ale również doskonale poddaje się wszelkim tego typu zabiegom. Dzięki temu logo, znak graficzny są estetyczne, dobrze widoczne, czytelne i trwałe. Idealnie poddaje się barwieniu, a nadruk utrzymuje się przez długi czas. Dzięki temu gadżet jest trwały i służy przez lata. Ponadto istnieje możliwość dostosowania nie tylko nadruku, ale również kształtu i wielkości kubka, co wpływa na jego uniwersalność.

Gadżety reklamowe to tania i skuteczna reklama, która cieszy się popularnością już od wielu lat. Wręczenie drobiazgu to nie tylko okazja do nawiązania kontaktu, ale również możliwość pozyskania kolejnego klienta. Kubki reklamowe z logo firmy są w tym przypadku idealnym upominkiem, który doskonale sprawdzi się jako nośnik i promocja marki. Trwały, praktyczny i często używany z pewnością spełni swoją funkcję i wpłynie na większa rozpoznawalność firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here